2012. március 11., vasárnap

Díjat kaptam...

Díjat kaptam Bergamottól. Ha tehetem, minden nap elolvasom azoknak a bejegyzéseit, akiket felvettem a listámra. Arról is olvastam, hogy Bergamott díjat kapott. El is gondolkoztam rajta, mikor fogok én vajon díjat kapni, hiszen ti már rutinos bloggerezők vagytok, én meg egy hónapja kezdtem. Azt sem tudom, hogy vannak-e állandó olvasóim azokon felül, akik ezt jelezték is.

Most újraolvastam Bergamott bejegyzését arról, hogy díjat kapott, és most vettem csak észre, hogy az első helyen ÉN vagyok az, akinek a díjat ("SOKOLDALÚ BLOGGER") továbbadja. Úgy meglepődtem ezen, hogy majdnem leestem a székről. Nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy "kezdőként" mégis rám gondolt. Utánanéztem, hogy mi is a teendő ilyenkor. Ha valami mégis kimarad, bocsánatot kérek, de szóljatok és pótolom.



Tehát 7 dolog rólam:

1. A legfontosabb dolog számomra a családom, és a többi gyerekem, jelenleg 14, akiket tudásomhoz mérten próbálok a lehető legtöbb dologra megtanítani. És ez nem csak a tananyagot jelenti, hanem azokat a normákat, amiben én is hiszek. Remélem, hogy a lányaim, és a "gyerekeim"  felnőtt korukban úgy fogják az életüket vezetni, ahogy tőlem látták.

2. Hiszek Istenben, és tudom, hogy minden úgy történik, ahogy Ő akarja. Ezért nem is pánikolok soha. (Füllentettem, nagyon ritkán azért szoktam.)

3. Nagyon fontosak számomra a barátok. A férjem révén 27 éve van 2 barátom, akik a férjemnek kb 35 éve a barátai. Ők azok, akikre bármikor, a nap 24 órájában lehet számítani. Szerintem kevés ember büszkélkedhet ezzel.

4. Tisztelek minden embert, felnőttet, gyereket egyaránt, származásra, vagyoni helyzetre való tekintet nélkül. Igyekszem, hogy ne sértsek meg senkit.

5. Megrögzött pedagógus vagyok, és ez mindenütt kibújik belőlem. Bárhol bármit meglátok, rögtön arra gondolok, hogy ez majd jó lesz az iskolában. "Fertőző" vagyok, a lányaim ha selejteznek a holmijuk között, mindig hozzák nekem, hogy ezt vidd le az iskolába a gyerekeknek.

6. Szeretem a természetet, a növényeket, az állatokat. Egyébként még nem írtam róla, de van egy kutyánk, egy yorki. Védem a természetet, és erre tanítok mindenkit.

7. Szeretek kreatívkodni, minden technikát kipróbálok. Tudok kötni, hímezni, csipkét verni, és amiről hallok, azt kipróbálom. A nyári szünetre tervezem a patcwork-ot, eddig varrógép hiánya miatt nem próbáltam csak ki, de ősszel vettem 3 (!) varrógépet, elvégre hárman vagyunk.

Nagyobb gondot jelent számomra az, hogy kinek is adjam tovább, mivel elsőként annak adnám, akitől kaptam, nem tudom, hogy ilyet lehet-e.

Kezdőként még kevés blogot olvastam, de ők azok, akiknek rendszeresen olvasom a bejegyzéseit, kipróbálom az ötleteit, ezért nekik adom tovább:


És egy teljesen más jellegű blogozónak: Vikinek

Még egyszer köszönöm szépen Bergamott!!!




2 megjegyzés:

  1. Kedves Icu!
    Nagyon köszönöm a díjat és örülök, hogy e-mailben jelentkeztél be hozzám, mert nem ismertem a blogodat, nem jártam még itt. De ezentúl megteszem... Néhány hete írtam magamról egy díj kapcsán, egyenlőre talán elég belőlem ennyi! :o)
    Köszönöm: Erika

    VálaszTörlés
  2. Szia Icu!

    Köszönöm én is a díjat, megtisztelsz vele. Bergamottal együtt már én is megkaptam Virágtól. Tovább is adtam ;) Jó dolgokat találok Nálad, még biztos visszatérek. Minden jót!

    Mariann

    VálaszTörlés