2012. április 12., csütörtök

Virág nyomdázása pet palackkal

Régebben mutatott a lányom egy külföldi oldalt, ahol azt mutatták be, hogyan lehet üdítős flakonnak "nyomdázni" virágot. Sajnos, nem mentettem le az oldalt, gondoltam könnyen rátalálok, de nem így lett. 

Elkészítettem és lefényképeztem hát az egyes fázisokat, hogy könnyebb legyen az elkészítés.  
Némelyik virágnak van közepe, némelyiknek nincs. Hogy ez miért sikerült így, nem tudom.

Festéknek jó szerintem a tempera is, de én a kreatív boltban vettem akril festéket, ( Fevicryl, de szerintem más fajta is létezik) és azt használtam. Vízzel kicsit hígítottam, de úgy, hogy kellően sűrű maradjon.








Már gyűjtögetem a flakonokat, és először majd készítünk egy ilyen képet, majd a virágot, amiről már korábban írtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése