2012. október 15., hétfő

Képes napló 16.

Egy nagyon tartalmas héten vagyok túl. Bár úgy terveztem, hogy csak kéthetente írok képes naplót ( és fogom is tartani magam ehhez), de most nem tudok addig várni. Ahogy ígértem, azokról a dolgokról nem írok, amiről készült külön bejegyzés, csak arról, ami menet közben kimaradt. Végül is "csak" a hétvégéről kell beszámolnom.

Az egyik nap a Lidl-ben sikerült vásárolnom egy (pontosabban 2) díszíthető naptárt. Nagyon örülök, hogy jókor mentünk be, mivel pár éve ebből készül a családi fotókkal illusztrált naptár a nagyiknak. Féltem, hogy esetleg az idén nem tudom beszerezni, de megvan! Már csak a képeket kell kiválogatni, és megszerkeszteni.





Pénteken a Glamour napok miatt felmentünk Miskolcra, no meg hogy becseréljük a férjem Deichmann-ban vásárolt cipőjét, aminek levált a talpa. [ Nem sikerült. :(( Be kellene vizsgáltatni, ami 6000 Ft. ] Nem hiszem, hogy még egyszer veszek ott cipőt.

Elnéztünk más helyekre is, köztük a kedvenc kínai éttermünkbe.
Vettem némi "butaságot", amire egy "normális embernek" semmi szüksége, de én szeretem az ilyen dolgokat. Inkább ez, mint a csoki. :))







Szombaton és vasárnap agykontroll tanfolyamon voltam. Nem tudom, ki mennyire hisz benne, de én nagyon élveztem. Szombaton úgy ért véget a tanfolyam, hogy nem volt buszom, így gyalog mentem haza, ami nagyon jól esett. Annyi energia volt bennem, mint még soha. 40 perc alatt legyalogoltam, kényelmesen kb 4 kilométert. (Az útvonaltervező szerint 3,6 km, 44 perc.)





Vasárnap reggel 3 féle ételt készítettem a nagyobbiknak, mert tanfolyam ide vagy oda, este ment vissza. Sajnos nem volt idő fényképet készíteni. Még a buszt is lekéstem. No nem a főzés miatt. Vasárnap ugyanis változott a menetrend. Szinte éreztem a zsigereimben, mikor a házunk előtt elment egy busz, hogy lehet, ez volt az utolsó, amivel mehettem volna. Milyen igazam lett! Nem baj, séta. Ismét! Kicsit iparkodtam, így még rövidebb idő alatt értem a tanfolyam helyszínére. El is meséltem új ismerőseimnek a "kalandomat".


Nagyon jó a tanfolyam, hétvégén megint megyek. Tudom, hogy nagy hasznát fogom venni nemcsak én, hanem a családom és a tanítványaim is. Kaptam néhány ötletet, amit majd külön megírok.


2 megjegyzés: