2012. november 6., kedd

Felfedezzük a Világegyetemet 1.

Tegnap testnevelés órán és a szünetekben (mivel esett az eső, nem tudtunk kimenni az udvarra, mint szoktunk) beindult a "gépezet". Meséltem nekik a Naprendszerről, a bolygókról,az űrhajózásról, majd elmondtam, hogy ők is lehetnek asztronauták, ha teljesítik a "kiképzőközpontban" rájuk váró feladatokat. Nagy volt a lelkesedés, főleg a fiúk részéről.




El is kezdtük a teszteket. Két feladatot csináltunk meg, felírtam az eredményeket, ma bekerülnek majd az igazolványokba. Itt írtam, hogy melyek azok a gyakorlatok, amiket használni fogok.








A Mi micsoda sorozatból olvasás órán (mivel csak egy versike volt az anyagunk) megnéztünk egy részt, ami a bolygókról, és a holdraszállásról szólt. Szeretem ezeket a kis meséket, mivel élvezetesen tálalják az ismeretanyagot.


Mariann hívta fel a figyelmemet az alábbi kis szörnyes játékra. Mivel maradt még idő, no meg a szünet, gyorsan játszottunk egyet. Tudtam, hogy élvezni fogják, de hogy ennyire, azt nem gondoltam. Megígértem, hogy nyomtatott formában megkapják a lapot, hogy otthon is tudjanak vele játszani. Köszi Mariann!

 





Ma folytatjuk a "felkészülést". A tesztek eredményéből derül majd ki, hogy kik lesznek a fedélzeti parancsnokok (vagy mik?), és a legénység.

Ui.: Mivel Mariann linkje már nem él, utólag felraktam ide a szörnyes játék sablonját. 

FORRÁS


Jó játékot!



4 megjegyzés:

  1. Nekem még a nagyobb gyermek is csak középsős az oviban, de érdeklődve olvasom a bejegyzéseidet. Szuper ötleteid vannak! Azt meg külön köszönöm, hogy bemutatod: tornaterem nélkül sem lehetetlen megmozgatni a gyerekeket! Egy elszánt, kiváló pedagógus többet ér, mint egy jól felszerelt tornaterem. Köszönöm és sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a dicsérő szavakat, aranyos vagy. Sajnos azt tapasztalom, (olvasom, hallom) hogy egyre kevesebben vagyunk ilyen lelkesek.

      Törlés
  2. Szia!

    Régen írtam, de ugyanolyan lelkesen olvaslak. :) Csupamóka blogon láttam egy origami űrhajót, egyből rád gondoltam, hiszen a témába vág:http://csupamoka2.blogspot.hu/2012/11/origami-urhajo.html

    A lelkesedés hiányában igazad van, szerintem is ritka már, legalábbis én egyre inkább ezt tapasztalom.

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsi!
      Láttam én is, de köszi, hogy gondoltál rám. :))

      Törlés