2012. november 5., hétfő

Weboldal ajánló: Oktató videók gyerekeknek

Lehet, hogy már unalmasan fog hangzani, de a múlt héten újból találtam két olyan  weboldalt, ahol a tanuláshoz találtam kis filmeket (meséket). A Naprendszer témában keresgéltem, de találtam itt anyagot a víz körforgásáról, a gravitációról, az emberi test felépítéséről, a növények, állatok fejlődéséről. Az egyikben Jimmy és Ginni kalauzol a kalandokban. Az oldalról ingyen le lehet tölteni ppt-ket is, de nekem valahogy nem sikerült megnyitni, pedig biztos hasznosítható lenne az is. :(





A másik feladatlapokat, játékokat is tartalmaz, környezetismeret, matek, magyar és egyéb témákban is.





Számomra annyi a gond ezekkel a videókkal, hogy angol nyelvűek, élvezetesebb lett volna, ha a gyerekek is értik, hogy miről szólnak a "leckék". (Kis angol tudásom viszont elegendő ahhoz, hogy elmondjam, miről beszélnek   a filmben, no meg sok dolog anélkül is érthető.) 





Nem tudom, magyar tévécsatornákon vannak-e ilyen tanulást segítő "mesék", mivel a lányaim már kinőttek ebből a korból? Láttam már néhány "Dóra a kis felfedező" című mesét, és a "Go Diego, go"-t, melyek hasonló jellegűek, illetve régebben ment  a tévében "A varázslatos iskolabusz". A keresgélés között találtam egy olyan oldalt, ahol régi jó mesefilmek vannak, köztük a varázslatos iskolabusz is.
Ha felkeltettem az érdeklődéseteket, látogassatok el ezekre az oldalakra!


3 megjegyzés:

  1. A Hogyan működik c. sorozatot ismered-e?
    Íme egy része:
    http://www.youtube.com/watch?v=jqAYA2IPHfo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismertem, belenéztem, nagyon tetszik. Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. :))

      Törlés