2013. február 4., hétfő

Társasjáték a műveletek gyakorlására

A múlt héten elkezdtük a nagyobb számok szorzását, a becslést, holnap tanuljuk az írásbeli szorzást egyjegyűvel. Aki nem tanulta meg tavaly a szorzótáblát, annak az idén gondja lesz, (no meg később is) amíg nem megy tökéletesen. Azt szoktam mondani, ezt úgy kell tudni, hogy ha álmodból fölébresztenek, akkor is vágni kell.

Ezen az oldalon találtam az alábbi kis szorzótáblás társast. Mivel kártyákon vannak a feladatok, mindenki olyan művelet gyakorlására használhatja, amilyenre akarja, csak el kell készítenie a megfelelő feladatokat.





 A játék menete a következő:  A játékos húz egy feladatkártyát, majd megmondja az eredményt. Ha jó, dob a dobókockával és lép a játékmezőn. Ha nem jó az eredmény, a helyén marad. Aki majmosat dob, még egy kártyát húz, ha jól válaszol, dob és lép. Győz az, aki elsőnek ér a célba. Én már kinyomtattam, lamináltam, szerdán korrepen fogom "bevetni", mint titkos fegyvert.  Jó játékot!


2 megjegyzés:

  1. Ez még egy szuper játék amivel gyakorolhatjuk a szorzást! Köszönöm szépen! Most veszik a lányomék és gyűjtöm az ötleteket, hogyan lehetne változatosabbá tenni különböző játékokkal. Pont most készítettem kártyákat, már csak ilyen táblát készítek hozzá és indulhat ez is a maga útjára...(összehozom a kettőt)
    Olyan jó, hogy vagy és megosztod a szülőkkel a tapasztalataidat és ötleteket nyújtasz az ismeretek elsajátításához...
    Nekünk szülőknek nagy segítség minden kimondott szó, amivel segíthetünk a gyerekeinknek...
    Ez lesz a következő projektom"...
    Üdv: Flóra

    VálaszTörlés
  2. Szia! Minap voltam egy óra bemutatón és ott láttam egy jópofa (gyerekeknek tetsző)szorzótábla gyakorlást. Minden szorzásra egyszer pattintani kell a labdát. Tehát 1x8 az 8 - első pattintás, 2x8 az 16 második pattintás...Nagyon élvezték a gyerkőcök.

    VálaszTörlés