2013. március 17., vasárnap

Gyermekkorom kedvenc játékai 1. Ugróiskolák

Mivel beköszöntött a jó idő, (leszámítva a csütörtöki telet) a testnevelés órákat általában az udvaron töltöttük. Gyermekkoromban játszott játékokat tanítottam nekik, bár a végén az egyiket be kellett tiltani.

Bizonyára sokan játszottatok ugróiskolát.
Hát sajnos ez nálunk a szünetekben átment kavicsdobálásba, (persze nem a játékban részt vevők részéről) és a komolyabb balesetek elkerülése végett tiltólistára került. Pedig nagyon jó játék, nagyon sok mindent fejleszt (koncentráció, szem-kéz koordináció, nagymozgás, meg amit nem is gondolunk). Ebben a könyvben többféle variációját találjátok. 


Mi a "hagyományos" (általam ismert és játszott) nyolcosztályos ugróiskolát játszottuk. De mutatom a többit is, hátha szeretnétek mindet kipróbálni. Nemcsak a lányok, de a fiúk körében is kedveltté vált néhány nap alatt.













8 megjegyzés:

  1. Jesszusom ennyi ugró iskola van???? Én csak egyet ismertem a nyolc osztályost! Hát ezt meg kell, hogy mutassam Lizának! Köszönöm a felvilágosítást! D:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak a nyolcosztályosat ismertem, meg a csigavonalasat. Illetve van egy, amit egyik könyvben sem találtam még eddig, így azt majd leírom saját szavaimmal. Azt is megtanítottam már a suliban. Remélem tetszeni fog Lizának a sok ugróiskola. :))

      Törlés
    2. Teljesen elképedt... De ennyi anya???" Na kedves Sucika csak legyen jó idő odakint...mindet feleajzoljuk!
      Ez egy régi de JÓ játék, ami sosem fog kiveszni"...most aztán pláne nem! D:))
      Köszönjük szépen!

      Törlés
  2. Kedves Sucika!
    Én még nem írtam neked,de most nem bírtam megállni:)Fogalmam sem volt,hogy ezt a nagyszerű játékot ennyiféle módon lehet játszani!!!Köszönöm szépen!És hasonló képen Flórához én is megmutatom a nagy fiamnak:)))

    Egyébként nagyon gyakran olvaslak és már sok mindent kipróbáltunk itthon az ötleteid közül!!KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Belli!
      Nagyon aranyos vagy, köszönöm, hogy írtál. Majd mondd el, hogy tetszett a nagy fiadnak!

      Törlés
    2. Ez mind ugróiskola?????????????????Nagyon tetszett neki,biztosan lesz amit ki is fogunk próbálni:)))Még egyszer köszönjük az ötleteket!

      Törlés
    3. Szívesen, feltétlenül próbáljátok ki. :))

      Törlés