2013. június 10., hétfő

Labirintus szívószálból, figurák kupakokból

Tavaly év végén mutattam már nektek egy labirintust, (pontosabban kettőt) melyet hasznos időtöltésként ajánlottam a nyárra. Egész tanévben tervben volt, hogy az osztályommal is elkészítem, de sajnos, nem jutott rá idő. Még szerencse! Azóta ugyanis találtam egy pénztárca barátibb változatot, amit itt meg is mutattam nektek. A korábbihoz zseníliadrót kellett volna, és CD tok, a mostanihoz szívószál és cipős- vagy egyéb doboztető.  Papírgolyót tettem bele, azt kell eljuttatni az előre megbeszélt helyre. 

Az enyém ilyen lett.


A gyerekek ügyesen dolgoztak, sikerült is mindenkinek (némi kis segítséggel) készíteni egy használható labirintust. 




A kész munkák.



Szintén tavalyi a következő ötlet is, az egyik Praktika újságból származik. A húgom, tavaly, a karácsonyi vásárra készített ilyen csináld magad csomagot, ami akkor nagyon népszerű volt. Nagy sikert aratott a gyereknapon is.  A neten is találtam még egy-két ötletet, most megmutatom azt is. Holnap ilyeneket fogunk készíteni. 

Csináld magad!

Praktika 2012.






Ötletek az internetről:

Forrás


Forrás


Forrás


4 megjegyzés:

  1. Jókor jöttek ezek a kupak-ötletek, egy ideje teszem-veszem a sok összegyűjtött fedelet. A labirintus is szuper ötlet, köszönet értük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, bár én csak közvetítő voltam. :))

      Törlés
  2. Jaj ezek a kupak madarak milyen édesek!!! Annyit gyűjtöttem már mindent...már mondtam Bellinek is hogy adok, ha kell. Most szép idők lesznek...remélem nálatok is minden rendben kedves Icu!
    Legyen szép hetetek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az idő is kezd nyárias lenni, és vár ránk egy kis pihenés. :))

      Törlés