2013. december 15., vasárnap

Blogajánló: Hogyan rajzolj....

Egyik kedvenc külföldi oldalam az artprojectsforkids, ahonnan már számos alkalommal merítettem ötletet. Pontosabban fogalmazva nem ötletet merítettem, hanem elkészítettem az ott bemutatott hóembert, fát, stb. Most, karácsonyhoz közeledve mi más lenne a bejegyzéseinek témája, mint a Mikulás, rénszarvas, mikulásvirág és társai. Mondtam már, hogy nem vagyok valami jó rajzoló, de a lépések segítségével még nekem is sikerül. Ezért is ajánlom a figyelmetekbe.













Az osztályommal a Mikulást el is készítettük, csak nem volt időm megmutatni. 
Most a kettőt egybekötve ajánlom (ismét) figyelmetekbe az oldalt, és mutatom a tanítványaim munkáját. Az egész alakos Mikulás nem sikerült annyira, pedig lépésenként rajzoltam azt is, ahogy az oldalon találtam. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése