2014. január 5., vasárnap

Labirintus a műveletek gyakorlására

Ahogy az előző bejegyzésemhez, a kockázáshoz kerestem vissza forrást, erre a hasznos oldalra bukkantam. Nagyon megtetszett, mert innen is letölthető számos olyan feladatlap, amelynél a gyerkőc játszik, de közben, észrevétlenül gyakorol is. Már el is kezdtem leszedegetni a feladatokat, és mutatom is, hátha más is szeretné megoldatni az iskolában, vagy otthon a gyerekeivel. Amit először találtam, azok a labirintusok. Adott eredmény adja a jó utat, a többi eredmény nem vezet ki a labirintusból.
Akinek van kedve, és persze ideje, bármilyen labirintusos feladatból készíthet hasonlót. 








Mennyivel jobban élvezik ezt a gyerekek, mint az egymás mellé írt feladatokat! Én már csak tudom.
Jó játékot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése