2014. január 26., vasárnap

Lovacskák pontfestéssel

Bergamott mutatott még októberben az oldalán egy addig számomra ismeretlen technikát, ami rögtön megtetszett, és tudtam, hogy az osztályommal majd ki fogom próbálni. Aztán a technika ismertetése egy kicsit csúszott, végül pár hete leírta az ausztrál pontfestés menetét. Annyira mutatós és annyira egyszerű, hogy még egy ovis is belevághat, nem tudja elrontani.

Zs. munkája


Annyi változtatás történt az eredetihez képest, hogy mi vízfestéket használtunk (jobb híján, de végül is azzal is jó lett), és fénymásolt lovacskát festettünk, így megmaradt a körvonal. Bevizeztük a festékgombokat, és a fültisztítókat abba mártottuk. Egy-két gyerek radíros ceruzával dolgozott.





Az ötös munkák


A sablon Valika kincseiből való. A tőle kapott holmik között találtam egy aranyos lovas mobil díszt. Mivel mi egy hete készítettünk hóemberes mobilt, tudtam, hogy ezt rövid időn belül nem fogjuk elkészíteni. Viszont a lovacska annyira tetszett, hogy amikor megláttam, rögtön tudtam, hogy "ő" lesz az a szerencsés, akin a pontfestést kipróbáljuk.




Aki viszont mobilt szeretne készíteni, annak lefényképeztem a két mobilt, illetve beszkenneltem a lovakat és a patkót is. (A fényképek minőségéért elnézést kérek, valahogy nem megy ez nekem. Ja, és azt nem is mondtam, hogy "új" gépem van, mivel a lányom vett magának egy jobbat. De ez annyira érzékeny, hogy kb. 10-10  képet készítettem, és ezek a legjobbak. Lenne mit gyakorolnom. De azért a lényeg látszódik.)






 Ezen a szkennelten jobban látszódik, hogy a lovak hogyan kapcsolódnak egymáshoz.



Bergamott, köszi a technikát és Valika, neked köszi a pacikat!



5 megjegyzés:

  1. Ügyesek voltak a gyerekek, remélem jó mókának tartják. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon élvezték. Még fogunk máskor is csinálni ilyet. :))

      Törlés
  2. Nagyon szép munkák kerültek ki a kezetek közül!!!
    Csak turkáljál tovább a dobozokban, bátran, azért van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira húzós hetünk lesz, nem tudom, a héten tudok-e turkálni, de remélem. :))

      Törlés
  3. Nézzél be hozzám légyszíves, játékba szeretnélek hívni!

    VálaszTörlés