2014. február 8., szombat

Téli olimpia 2014. Fejlesztő feladatok

Az elmúlt napokban, ha volt egy kis szabadidőm, próbáltam olyan feladatokat keresni, amik kapcsolódnak a téli olimpiához. Egy orosz oldalon fejlesztő feladatokat találtam, amit ma ki is nyomtattam, lamináltam, és majd a jövő héten ki is fogunk próbálni. Ezek a feladatok megismertetnek a téli olimpiai sportágakkal, de közben fejlesztik a memóriánkat, figyelmünket, stb. 


Téli sportágak - kártya
Forrás


Lottó
Forrás


A 4. extra (Melyik nem illik a többi közé?)
A gyerekek a képeket figyelve észre kell, hogy vegyék, melyik három kép tartozik össze, és melyik nem. Többféle dolgot lehet megfigyelni, így több megoldás van.

Forrás


Sudoku
Forrás


Memóriakártyák
Forrás


Örülök, hogy ráakadtam az oldalra, bizonyára számos ötletet fogok onnan még hozni.  
Ha sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket látogassatok el és nézzetek szét ti is! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése