2014. április 17., csütörtök

Játékfelhívás: Húsvéti hímestojás verseny

Éppen csak egy szösszenetnyi szünetet tartottam a nagytakarítás közben, gondoltam, megnézem az e-mail-jeimet. Ekkor olvastam egy kedves olvasóm kérését. Mivel a lányom révén Debrecen közel áll a szívemhez, nem tudok nemet mondani a kérésének. Remélem, hogy ők nyernek, és engem is visznek magukkal. (Csak viccelek.)

A következőket írta nekem:

Osztályommal,a debreceni Vénkerti Általános Iskola, Óvoda és A.M.I. 1.d osztállyal elindultunk a Fórum Debrecen Húsvéti hímes tojás versenyén. A fődíj egy osztálykirándulás!! Szavazni a Fórum oldalán lehet minden nap újra, egész vasárnapig!!! Nagyon hálás lennék, ha az oldalon megosztanád a szavazásra való felhívást, meg persze a hímesünk képeit!!!!  Szavazni  ITT  lehet. 





Akik olvassák, és tetszik nekik az elsősök hímes tojása, legyenek szívesek és szavazzanak rá!
Én már szavaztam.




2 megjegyzés: