2014. május 5., hétfő

Elkészültünk: Anyák napi ajándékok 2.

Nemcsak hogy elkészültünk, de már át is adtuk.
Úgy alakult ugyanis a helyzet, hogy a múlt hét annyira rövid volt, hogy bár a virágok elkészültek, már nem volt idő csokorba kötni. Így ez a mai napra maradt. Mindössze 10 percre volt szükségünk, de múlt szerdán nem volt meg ez a 10 perc. Így nem tudtam korábban mutatni, csak most. 
Idén a gyerekekre bíztam a döntést, és azt a virágot készítettük el, amire több gyerek szavazott. Így a jácint lett a befutó. Jó választás volt. 1 óra alatt 3-5 virág is készült, attól függően, hogy ki mennyire volt ügyes. Mert bár egyszerűnek tűnik a virág, bizony volt, akinek nem ment olyan könnyen, de mindenki segített mindenkinek.







Szintén a múlt hét termése az anyák napi pop up képeslap, amit a szakkörösökkel készítettünk. Bár a kicsiknek volt a szakkör, az érdeklődő nagyobbak is eljöhettek. Aztán úgy alakult a helyzet, hogy volt, aki hamarabb elkészült (az visszament a napközibe),  volt aki később. Ezért nem szerepel mindenki a képen. (10 pindúr pandúr volt, és 4 nagyobb tanuló.) Az ötleteket itt mutattam.







Aztán a mai nap folyamán minden osztály  megtartotta az anyák napi ünnepségét. A miénk annyira jól sikerült a dalokkal és a személyre szabott versekkel, hogy nem csak a szülők és a nagyik sírtak, hanem bizony a gyerekek is. Meghatódottságunkban néhányan nem tudták végigmondani a verset. Nekem is nagyon kellett koncentrálni, mert ahogy "öregszem", egyre szentimentálisabb vagyok. Velük ez volt az utolsó.





2 megjegyzés: