2014. október 16., csütörtök

Feladatok a helyi értékek gyakorlására 2.

Tegnap a nagy izgalomban, hogy milyen szuper oldalra bukkantam, elfelejtettem felhívni a figyelmeteket néhány korábbi bejegyzésemre, ahol szintén a helyi értékek gyakorlása a téma. Harmadikosok voltunk az előző osztályommal, amikor ráakadtam és elkészítettem nekik ezt a csirkés gyakorlót, egy külföldi ötlet alapján. 

Másodikosoknak való társasjáték ITT van, egyéb ötletekkel együtt.  (Még jó, hogy elfelejtkeztem róla a megosztás óta! Ezzel kellett volna kezdeni.) ITT és ITT is van hasznosítható ötlet még.
És akkor most jöjjenek azok az oldalak, amit a napokban találtam. A Pinterest volt nagy segítségemre, a keresőbe beírtam, hogy Place value worksheets, és már jöttek is sorba a feladatok. Ezek között is van feladatlap jellegű, és tevékenykedtetős megoldás is. (Van, ami fizetős, de ötletadónak.) Csak néhányat mutatok meg, amit biztosan használni is fogok (órán, felzárkóztatón vagy a szünetekben).


FORRÁS



FORRÁS


FORRÁS


FORRÁS


FORRÁS


FORRÁS


Szerintem letudtam a keresgélést ezzel a témával kapcsolatban. Vagy mégsem? Majd kiderül.

Addig is jó tanulást, jó játékot!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése