2014. október 20., hétfő

Páros - páratlan számok gyakorlása feladatlapokkal

Teljes gőzerővel beindultunk. Nem néztem meg a korábbi tankönyvünket, de most 1 óra volt a számszomszédokra, majd rögtön jött a páros-páratlan számok megismerése (a százas számkörben), szintén 1 órában. Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem ez nem elég. Így persze (amellett, hogy 2-2 oldalt szán a tanmenet most 1-1 matek órára a kerek tízesekkel való összeadásra illetve kivonásra) keresgéltem némi gyakorlós feladatlapot. Mivel közeledik Halloween, van közte olyan is, meg egyéb jellegű is. Több helyen találtam társasjátékot is, az a következő bejegyzésben szerepel majd.
Ismét a Pinterest-et használtam kiindulópontként, onnan jutottam el számos olyan oldalra, ahol jobbnál jobb feladatok vártak rám. A keresőszó, ami ontja a feladatokat akár a Pinterest-en, akár a Google-n, az az: odd és even szavak. Én azokat mutatom, amelyek nekem tetszenek.

1. Színezők

Nagyon szeretik a gyerekek a színezős feladatokat, szombaton már egyet meg is csinálunk ezek közül a másodikosokkal. Ellenőrizni is gyorsabban lehet, mintha a számokat kellene felsorolni.

FORRÁS


FORRÁS




Elsősöknek is találtam színezőket, de ezek inkább a második félévre lesznek jók. Vagy: néhány számot kicserélünk, és akár már most is használható.


FORRÁS

FORRÁS




2. Labirintusok
Megint egy szuper feladatlap készítő oldal. Többek között mi dönthetjük el, hogy a páros, vagy a páratlan számokon keresztül vezessen az utunk a célig. Hol legyen a cél, milyen legyen a méret. Feltétlenül keressétek fel ezt az oldalt. 




3. Végére hagytam az egyszerűbb feladatlapokat. Van, aki nem szereti a hókuszpókuszokat, néha talán ezek az egyszerűbb feladatlapok hamarabb vezetnek eredményre.

FORRÁS



FORRÁS


Remélem, sokan találjátok hasznosnak ezt a bejegyzést. Én mindenesetre örülök, hogy ezekre az oldalakra bukkantam.

Jó tanulást, jó játékot mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése