2014. október 6., hétfő

Szimmetria, tükrözés

Mielőtt valaki azt hinné, hogy csak az elsősöknek keresek és készítek feladatlapokat, elárulom, hogy téved. Minden osztályban azokhoz a témákhoz keresgélek, aminek a gyakorlásához kevés (vagy nem megfelelő) feladatot találok a könyvekben.
Most, hogy túl vagyunk a másodikosokkal az ismétlésen, 2-3 óra erejéig belekapunk a geometriába. Éppen csak annyira, hogy ne lehessen se megérteni, se begyakorolni a megtanulandó anyagot.
Nem tudom, hogy mi lehetne a jó megoldás, de azt tudom, hogy amikor én jártam második osztályba, a matek könyvünkben minden oldalon volt feladat a műveletek gyakorlására, volt mértékegységes és szöveges feladat is. A geometriához nem találtam feladatot. Lehet, hogy nem is tanultuk? Holnap előveszem a könyvet és megnézem.

Eddig 1-1 órában másoltunk és tükröztünk alakzatokat. Mivel elég kevésnek találtam a tankönyvi feladatot, keresgélni kezdtem. Találtam könnyebbeket és nehezebbeket is. Mivel nem ismerem még kellően a tanítványaimat, vittem ilyet is, olyat is. 





Forrás



Ezek már nehezebb feladatok voltak, de sokan belevágtak. Nem volt hibátlan, de nem is vártam el tőlük, csak kíváncsi voltam.

Forrás




Ha ti is szeretnétek ilyen jellegű feladatokat gyakoroltatni kattintsatok IDE.

Jó tanulást, jó játékot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése