2014. november 2., vasárnap

Társasjáték házilag

Korábbi osztályom nagyon szerette a társasjátékokat, két alkalommal saját kezűleg készített is mindenki, amit aztán olyan matricával és nyomdával díszített, amilyennel gondolt (és persze volt nekem). Feladatot is maguk találtak ki hozzá. Nagy sikere volt mind a kettőnek. Ezért is gondoltam arra, hogy az egyik délutáni foglalkozás alkalmával ismét gyártsunk majd ilyen társast. Mivel most volt egy kis időm, előre dolgoztam, és újakat kerestem.
Nem sok kommentet fűznék hozzá, csak annyit, hogy remélem sok kellemesen eltöltött órát fog szerezni mindenkinek. Ezeket találtam először, majd az elnevezést beírtam a Google keresőjébe, és megtaláltam a társasjátéktáblák Mekkáját.


Forrás

Forrás


Forrás


Ha pedig utazáshoz szeretnétek társasjátékot készíteni, itt találtok hozzá ötleteket. Fémdobozra és mágneslapra lesz szükségetek, a játéktáblákat letölthetitek az oldalról.


Forrás




 Ide kattintva ti is kedvetekre választhattok a Google kínálta számos lehetőség közül. 

Jó játékot!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése