2014. december 11., csütörtök

Adventi kreatívkodás sajtosdobozból: rénszarvas és hóember

A tavalyi évhez hasonlóan az idén is folytatódik iskolánkban az "Iskolatej program". Én, aki megszállottan gyűjtögetek, természetesen a sajtosdobozokat is elrakom, mert ugye jó lesz majd valamire. Tortapapírból számtalan ötletet láttam már, különféle témában, ezeket adaptálom sajtosdobozra. Megmutatom mi készült nálunk belőle.
Még a múlt hét termése a rénszarvas és a hóember. Mind a két ötletet az interneten találtam, de egy kicsit változtattam rajta, hogy el tudjunk vele készülni. (Vegyétek figyelembe, hogy időbe telik a rajzfelszerelések kiosztása, aztán jön a magyarázat. 45 perc nem sok idő.)


Ez volt az alapötlet a rénszarvashoz:

Forrás


Így készült:







Ez lett belőle:








A fülek és agancsok sablon alapján készültek, amit bárki meg tud rajzolni, ha nekem sikerült. De hazahoztam, így itt van, aki nem szeretne bíbelődni egy sajáttal.





A hóember még egyszerűbb munkadarab, mindössze 10 perc az egész. Ezt csak az érdeklődő gyerekek készítették el, a többiek mással foglalatoskodtak. (Ugyanis minden napra kitalálok valami kis feladatot, vagy éppen mesét olvasok nekik az advent jegyében.)
Tudom, hogy sokkal jobban is el lehetett volna készíteni, de így is örültek neki a tanítványaim. 
Egy darabig még a termünket díszítik, aztán hétvégén hazavihetik a rénszarvasokkal együtt.

Az ötletet a Pinterest-en találtam:

Forrás


Ilyen lett a miénk :



Lehet, hogy teszünk még rá utólag masnit, és úgy viszik majd haza. De akkor éppen se idő, se szalag nem volt, csak néhány lelkes gyerek. 

Ha tetszik, készítsétek el ti is! Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése