2015. szeptember 29., kedd

Minyonos sarokkönyvjelző

Minyon lázban égünk. Pontosabban most kezdünk lángra lobbanni, ugyanis csütörtökön megyünk moziba, ahol a Minyonok című filmet fogjuk megnézni.
Korábban találtam a Pinterest segítségével egy sarokkönyvjelzőt, így gondoltam, ez jó beugró lesz a film előtt. 1 óra alatt el is készültünk, könnyen lehet hajtogatni, így beindulhat otthon a sorozatgyártás.

Ha valaki nem szeretne minyonosat, kis variációval bármilyen figurát (állat, szörny) készíthet hasonló módon.

A Youtube-on videó is van hozzá, én is onnan lestem el a készítés technikáját.



Itthon vettem észre, hogy a nagy készítés közepette a szájuk lemaradt. Majd holnap pótoljuk. (Sajnos a színespapír készletben a legtöbb tanulónak se szürke, se fekete papír nem volt. Szürke filctollat sem tudtam keríteni, ezért nem lett tökéletes, de a gyerekeknek így is tetszett.)






Aki pedig másféle sarokkönyvjelzőt szeretne, ITT találhat hozzá ötleteket. Ízelítőül néhány:

FORRÁS

FORRÁS
FORRÁS


Jó kreatívkodást!




2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletesek aranyos kis figurák. Milyen jó a te "iskolás gyerekeidnek" hogy ilyen kreatív, kedves tanító nénijük van:) Sok hozzád hasonló tanító nénire lenne szükség hogy nagyobb kedvvel menjenek a gyerekek az iskolába ! Örülnék neki ha az én unokám aki jövőre megy iskolába ilyen kedves kreatív tanító nénit kapna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Nagyon aranyos vagy, köszönöm kedves szavaid. Sok ilyen tanító néni van, hidd el, bízom benne, hogy a kis unokádnak is szerencséje lesz. Sajnos én sem vagyok mindig kedves, a szünetekben sok probléma van a gyerekekkel. A kedves szavakat meg sem hallják. Te is itt laksz a környéken, gondolom, tudod miről beszélek.

      Törlés