2015. december 5., szombat

Hóember háromszögből

Miután a 4. napra beterveztem a Mikulást és a rénszarvast háromszögekből, eszembe jutott, hogy akár hóembert is csinálhatnánk ugyanúgy. Most mondhatnám azt, hogy ez és ez jutott eszembe, és kitaláltam, hogy hogyan is lehetne, de sajnos továbbra sem vagyok ennyire kreatív, így maradt a keresgélés.
Most a Google volt a segítségemre, ahol két ötletet is találtam. Nekem az első megoldásra esett a választásom, bár a második sem különbözik sokban.


FORRÁS

FORRÁS


Így aztán csütörtökön készült Mikulás, rénszarvas és hóember is. Most jutott eszembe, hogy manót is csinálhattunk volna, de talán még hétfőn sem késő, hiszen hozzánk akkor jön az iskolai Mikulás. A manóba, hogy ez csak most jutott eszembe! 

Az elkészített figurákból került néhány az ablakba, a faliújságra és a falra is. Pár napig ott fognak díszelegni, utána hazaviszik a gyerekek. ( Rénszarvasból is osztálynyi mennyiség készült, csak miután már néhányat kitettem az ablakba, jutott eszembe, hogy róluk nem készült csoportkép.)







Pénteken "megszülettek" a rénszarvasok is. Azt mondták a gyerekek, hogy otthon sorozatgyártásba kezdenek. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése