2016. október 16., vasárnap

Minyonos pénzek

Ha már lúd, legyen kövér, tartja a mondás. Az előző bejegyzésben mutattam a minyonos helyi értékeket, a sok munka közepette kikapcsolódásként készítettem néhány minyonos játékpénzt.
A minyonos figurák keresése közben találtam egy olyan bejegyzést, amin 1 dolláros figura volt. Ekkor eszembe jutott, milyen érdekes lenne a gyerekeknek, ha ilyen pénzzel számolnának. (Úgyis mindig otthon hagyják a rendes játékpénzt.) Gondoltam, keresek valami pénzgeneráló oldalt, hátha egyéb összegekre, vagy esetleg magyar forintra is lenne forma. Így jutottam el erre az oldalra, ahol sokféle pénznembe lehet fényképeket beilleszteni. Ennek a segítségével készült az egyes, tízes, százas minyonos pénz. Mivel ezres nem volt, azt a milliósból szerkesztettem a Paint segítségével.







Indulhat a "bankjegyhamisítás", és a játék!

Jó játékot, jó tanulást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése