2016. október 11., kedd

Vitorlás hajó rajzolása, festése

Az első cím, amit adtam ennek a posztnak, az a "Nyári élményem" volt, de arra gondoltam, hogy bizonyára sokan felhorkannának, hogy október nem is tudom hányadikán mit keres itt a nyári élmény. Ha akarom nyári élmény, ha akarom, hajó rajzolása, festése. A helyzet ugyanis az, hogy nem mostanában készültek a munkák, hajót viszont más apropóból is lehet készíteni, így gondoltam, nem borzolom a kedélyeket, és megváltoztattam a címet. Messze még a nyári szünet (sajnos)!
Mivel nem vagyok Picasso, gyakran keresgélek olyan rajzokat, ahol fázisonként mutatják a rajzolás menetét. Nekem is könnyebb bemutatni, meg a gyerekeknek is "lemásolni". A végeredmény mindenkinél más egy kicsit, és szerintem ennyi segítség belefér. Ha belegondolok, honnan is tudná egy gyerek, hogy hogyan kell egy hajót, vagy bármi mást rajzolni, ha senki nem mutatja meg neki sose? Bár lehet, hogy vannak ilyen szuper tehetségesek, sajnos én nem tartozom közéjük. Jó, mondjuk egy hajót magamtól is tudtam volna rajzolni, de megláttam ezt a képet, és úgy megfogott az egyszerűségével, gondoltam ez alapján rajzoljunk és fessünk, mert így mindenkinek sikerélménye lesz. A zsírkrétával és a filctollal egy kicsit feldobva annyira hangulatos! Egyébként nem olyan gyakori ez a megoldás nálunk, mert itt-ott ezt-azt olvasva, néha már azt sem tudom, hogy mit, hogyan csináljak.
Na de nem filozofálgatok tovább, inkább mutatom a forrást, és a gyerekek munkáját, aztán döntsön mindenki kedve szerint, így rajzoltat, vagy teljesen a gyerekekre hagy mindent!



FORRÁS



A gyerekek munkái:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése