2017. február 26., vasárnap

Farsangoltunk

A múlt pénteken került megrendezésre iskolánkban a farsangi bál. Míg korábban egyéni jelmezbe öltöztek a gyerekek, két éve, mikor összevont osztályom volt, kitaláltam, hogy közös produkcióval készüljünk. Úgy gondoltam, sokkal "egyszerűbb" lenne a dolgom, mint a szülőkre bízni a jelmezek elkészítését. (Mivel nem rémlik, hogy itt akkor megosztottam volna ezeket a produkciókat, gondoltam, most felteszem mind a hármat.)

Azon az éven Szűcs Judit Zorba dalára táncoltunk, ...





tavaly minyonok voltunk, .... (ezt a Facebook-os oldalra kitettem akkor)





idén pedig az "Egy szoknya, egy nadrág" című dalra táncoltunk.

Ha megnéztétek a fenti két videót, láthattátok, hogy aktív részese voltam a produkciónak, éppen ezért nagyon sajnáltam, hogy az idén kimaradok belőle, lévén páros számú a létszámunk, és a produkció ezekre a párokra épít. Már teljesen kész volt a koreográfia, csak az alapos begyakorlás volt hátra, mikor új tanuló jött az osztályunkba, így határtalan volt az örömöm, hiszen én lettem a párja. Mivel a Facebook-os csoportba feltettem azt a táncot, ami alapján gyakoroltunk, úgy tűnt, hogy a kisfiú tudja a lépéseket, így minden úgy ment, mint a karikacsapás.





Míg a szirtaki saját koreográfia alapján készült, addig a másik kettőt a neten találtam. Nagyon jó dolog ez a közös produkció, a készülődés még jobban összekovácsolja a csapatot. 


Délelőtt a várakozás izgalmát azzal próbáltam meg oldani, hogy rajzórán "bohóckodtunk" egy kicsit, bár a végeredmények valami földöntúli lényekre hasonlítottak inkább. Az egész óra kacagástól volt hangos. 
Mivel a szerepünkhöz szükségünk volt álarcra, lefotóztam a gyerekeket. Pár nappal korábban a Pinterest-en találtam egy aranyos ötletet, rajzlapra is kinyomtattam a fejüket, és arra kértem őket, hogy "csináljanak magukból bohócot". Így készültek a vámpírfogas, lila szemű, szakállas, macskabajuszos és egyéb szörnyek.


FORRÁS


A gyerekek munkái:





Lassan itt a farsang vége, de ha valakinek tetszik az ötlet, még van pár napja, hogy elkészítse.

Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése