2017. március 4., szombat

80 nap alatt a Föld körül: Projektzáró kiállítás és játék

Visszaérkeztünk Londonba. Hosszú, kalandos út végén vagyunk, ami 3 hónapig tartott. Közben megismerkedtünk több országgal, jellegzetes épülettel, szoborral, szokással. Szerettem volna egy projektzáró vetélkedőt tartani, de sajnos nem fért bele az időnkbe, mivel egy fontos dologra is kellett készülnöm az órák, a farsang és a blog mellett. Ezért csak egy kiállítást rendeztünk a projekt során készült képekből, megoldottak a gyerekek egy kis feladatlapot, végül kártyáztunk egyet különböző országok térképével, zászlajával, nevezetességeivel.







FORRÁS


Ezekből a képekből lett a kártya.




A FORRÁS szóra kattintva a többit is megtaláljátok, ezt a kettőt csak mutatóba tettem fel.  Etikett papírra nyomtattam a képeket, és egy turis boltból vett kártyákra ragasztottam fel. Nagyon tetszett a gyerekeknek, kérték, hogy máskor is játszhassanak majd vele. (Sikerült ismét összekötnöm a kellemest a hasznossal.)


FORRÁS


Természetesen a témánkhoz kapcsolódó kártyáknál az országok és fővárosaik nevét átírtam, hogy el tudják olvasni kártyázás közben a gyerekek.



Most tartok egy hét szünetet, mert egyéb feladatom is van, amire készülnöm kell, aztán elkezdjük azt a projektet, amit év elején terveztem, és amihez a teremdekorációnk is készült. Remélem, belefér a tanévbe!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése