2017. március 2., csütörtök

A Pisai Ferde-torony mozaikképen

Annak idején, amikor Olaszországban jártunk Willy Foggékkal gyurmából készítettük el a Pisai Ferde tornyot. Igen ám, de azt azóta megsemmisítettük, hiszen egyéb dolgot készítettünk a gyurmából. Miután a múlt héten kiválasztottuk a gyerekekkel a kiállításhoz a legszebb rajzokat, kiderült, hogy Olaszországhoz nem tudunk mit kitenni. Ezért pénteken a második rajzórán a Big Ben után nekiálltunk a pisai Ferde toronynak. 

Nem akartam, hogy megint egyszerűen csak lerajzoljuk a tornyot, mint a Szabadság szobrot és a Big Bent, mivel korábban találtam egy nagyon jó kis mozaikos megoldást, ami megtetszett. Kicsit nehéznek bizonyult a feladat, de gondoltam, majd technika órán folytatjuk. Kicsit több, mint két óra alatt készültek el a gyerekek, de sokuknál azt láttam, hogy belefáradtak, megunták, és volt olyan gyerek, aki a pénteki órán ügyesen elkészült a toronnyal, a keddi órán nem nagyon jutott ötről a hatra. Rossz napja volt, közölte is, hogy nagyon fáradt. (Sajnos nem fekszik le időben.)

Ez a kép volt az, amit reprodukálni szerettem volna a gyerekekkel:

FORRÁS

A mi képeink így sikerültek:



Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése