2017. március 29., szerda

Sziluett ablakképek gyerekekkel

Elmúlt a nemzeti ünnepünk, lekerültek a faliújságról és az ablakból az annak megfelelő dekorációk. De úgy gondoltam a múlt héten, hogy korai lenne még a húsvéti készülődés, ezért más irányban kezdtem el keresgélni. Semmi ötletem nem volt, semmi sem tetszett (tudjátok nem volt az az érzés, hogy "EZ AZ!!!"), amikor véletlenül egy blogra tévedtem. Ott Kati mutatta meg a gyönyörű sziluetteket és sablonokat. (Köszi Kati, és Mariann - ovoneni.blog.hu).

Mikor megláttam a képeket, felcsillant a szemem, hiszen annyira aranyos kis gyerekeket ábrázoló dekorációt láttam, hogy rögtön neki is álltam a mentésnek és a nyomtatásnak. 

FORRÁS


Bár volt színes papírom, az ötletadóhoz hasonlóan én is fehér,  (A4-es) méretű lapra nyomtattam külön-külön a képeket, hogy kellően látszódjanak a figurák. Szerintem színesben nem biztos, hogy  meg lenne közöttük az a harmónia, ami így árad belőlük (bár ki tudja). 8 ügyes gyerek percek alatt kinyírta a képeket, a többiek a füvet és rögtön mentek is a helyükre. Húsvétig ezek a sziluettek fogják az ablakunkat díszíteni.













Mivel jártam már úgy, hogy egy ajánlott oldalt később nem tudtam megnézni, úgy gondoltam, jobban járok, ha nem csak hivatkozok itt az adott oldalra, hanem a sablonokat is felteszem. Köszönöm Mariannak, hogy ezt megengedte, és Katának, aki megosztotta az ötletet!


És akkor jöjjenek a sablonok:


















































Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése