2017. március 2., csütörtök

Tízperces ötlet: Papírvirágok egyszerűen

Bár nem említettem a blogon, ebben a tanévben bizony én is keményen kivettem a részem a portfólió írásból, hosszú hónapok munkája áll a hátam mögött, és miközben ezt a bejegyzést írom, boldogan sóhajtok fel, hiszen túl vagyok rajta. Végre még több időt szentelhetnek a blogomnak, illetve készülhetek a lányaim esküvőjére. No de természetesen ez a bejegyzés nem erről szól, hanem a papírvirágokról. 

Mivel az osztályom tanulói is igénylik a kreatívkodást, és én is szeretem, ha otthonos a tantermünk, igyekszem mindig az aktualitásoknak megfelelően dekorálni. Most azonban ugye ott volt a 80 napos projekt, előtte a farsang, így tavaszi dekoráció még nem volt az osztályunkban. 
Ez persze zavarta volna a komfortérzetemet, ezért tegnap (a tesóm szerint az utolsó pillanatban) tesi órán készítettünk néhány virágot. (Mielőtt valaki felháborodna és szóvá tenné: esett az eső, a teremben pedig nem akartam egy nappal a minősítés előtt még termet oda- és visszarendezni, így kimondottan jól jött a dolog.)

Két lehetőség közül választhattak a tanulók, és mivel tényleg nagyon könnyű volt elkészíteni, óra végén már fel is kerültek a helyükre. Húsvétig fogja a termet és az ablakokat díszíteni a sok szép virág.










Itt még cérnára várva:






Mivel mind a kettőhöz készült prototípus, ez a másik (szegény árva) az ajtóra került, de lehet, hogy még egy ilyet is fogunk a későbbiekben készíteni.




Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése