2017. november 28., kedd

Adventi naptár színezők

Vasárnap kezdetét veszi az adventi időszak, de mi december elsejétől számoljuk a gyerekekkel a napok múlását. A tegnapi rajzórán készítettünk egy papírgurigás hóemberes adventi naptárt, de arra gondoltam, hogy - a kellemest a hasznossal összekötve - decemberben nem nyomdát kapnak majd a tanulók a jó magatartásukra, hanem minden nap végén kiszínezhetik az aktuális képecskét. 

A Pinterest-nek köszönhetően most olyan nagy szerencsém volt, hogy ilyen színezős naptárak tömkelege jött velem szembe. Így gyorsan elkészítettem ezt a posztot, mert féltem, hogy az albumból több időbe telne visszakeresni, mint innen. Jó pár évre el vagyok látva, az tuti. Nézelődjetek, látogassatok el a FORRÁS-nál megjelölt oldalakra, és válasszatok kedvetekre! A gyerekek biztosan örülni fognak neki!



FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS




FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS


A végére hagytam azt a kettőt, aminél nem színezni, hanem ragasztgatni kell, de annyira megtetszettek, hogy muszáj volt elmentenem. Egyszer ez is jó lesz majd.

FORRÁS

FORRÁS

Jó készülődést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése