2017. december 11., hétfő

Adventi tevékenységek 7.: Rejtőzködő képek

Nem is tudom, mikor és hogy akadtam rá azokra a cuki kis képekre, ahol egy nagyobb képen kellett megkeresni a megadott kis képeket, de azt tudom, hogy pár éve az egyik levelezős versenybe már beletettem egyet, aztán azóta többször is. Előző osztályom nagyon szerette, és a mostaniaknak is vittem már be ilyet, bár közülük néhányan feladták, miután huzamosabb idő elteltével sem találták meg mindet. Gondoltam, gyakorlat teszi a mestert, így holnapra ilyen kis képkeresős feladattal készülök. 


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS
Ha tetszik az ötlet, látogassatok el a FORRÁSnál megjelölt oldalakra, és nyomtassátok ki Ti is!

Szerintem nagy sikere lesz a gyerekek körében.



UI.:  ITT még több képet találtok, egyéb témákban is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése