2018. január 3., szerda

Téli időkitöltő játékok: Keresgélő (I spy games)

Az adventi időszakban találtam rá egy olyan játékra, ahol az volt a tanulók feladata, hogy keressenek és színezzenek ki annyi képet, amennyit a lap tetején megadtak.Mondanom sem kell, nagyon tetszett a gyerekeknek. 
Mivel mostanában nagyon ügyesek, és órákon sok feladatot megoldanak, a szünetben nekiálltam a keresgélésnek, és kiderült, hogy ez a fajta játék nagyon közkedvelt, számtalan külföldi oldalon található ilyen típusú feladatlap.  Időkitöltőnek tökéletes, mert miközben a gyerekek keresgélnek és színeznek vagy karikáznak, koncentrálnak, számolnak, formákat különböztetnek meg, ezáltal sok területen fejlődnek. 

Minimális angol tudásom hiányában a webfordítót vettem igénybe, hogy vajon mi lehet a játék neve. A fordító kémjátéknak fordította, bár nem tudom, mi köze a kémkedéshez, ezért úgy gondoltam, hogy "Keresgélő"-nek nevezem el, míg jobb nem jut az eszembe.
Természetesen én most az újévhez és a télhez kapcsolódóan nyújtok át egy csokorra valót, de sok forrásnál egyéb tematikus keresgélős játékot is találhattok. 

FORRÁS



FORRÁS


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki, és kezdődhet a keresgélés!

Jó játékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése